گفتگو صمیمانه مدیرعامل حامی یار با رئیس دانشگاه اراک

نشست هم اندیشی مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار با رئیس دانشگاه اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حامی‌یار، صبح سه شنبه 12دی ماه ۱۴۰۲، نشست هم اندیشی حامد صوفی مدیر عامل موسسه خیریه حامی یار به اتفاق هیئت همراه با دکتر مجتبی ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک، پیرامون حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.
در جریان این نشست حامد صوفی، مدیرعامل حامی‌ یار به تشریح خدمات حمایتی، آموزشی و فعالیت های داوطلبانه و حضور و همراهی ارزشمند خیرین پرداخت و طرفین در خصوص نیاز های کودکان مبتلا به سرطان و همچنین نیاز جامعه به آگاه سازی و تشخیص به هنگام سرطان در کودکان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
صوفی گفت: در حامی یار با همراهی مسئولین، خیرین، داوطلبین و کارکنان موسسه گام های بلندی برای تامین رفاه مددجویان برداشته ایم و امید داریم تا با همکاری دانشگاه اراک برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تعامل موثری شکل گیرد.
مدیرعامل حامی یار با تاکید بر مستعد بودن مددجویان حامی یار و نیاز آموزشی ایشان و بر همین اساس تاسیس مدرسه بیمارستان گفت: حامی یار از بدو تاسیس تاکنون معروف به پایه گذار اولین ها بوده و شاهکار مدرسه بیمارستان نتیجه همبستگی مسئولین وقت، خیرین و داوطلبین است و رسما از دی ماه 1398 دیگر شاهد بازماندگی مددجویان از تحصیل نیستیم.
وی افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در حامی یار محصول هم فکری، مطالعه، نیاز سنجی و تعامل است. از همین رو مشتاق تعامل و استفاده از ظرفیت های دانشگاه اراک هستیم.
دکتر ذوالفقاری رئیس دانشگاه اراک ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و آرزوی شفا خیر برای کودکان مبتلا به سرطان اذعان داشت دانشگاه برای مردم است و مردم باید در دانشگاه ها تردد و فعالیت داشته باشند، دانشگاه باید پویا و شاداب باشد و دانشجویان در طول تحصیل باید فرصت رشد و انجام فعالیت های اجتماعی در بستری های اجتماعی را نیز داشته باشند.
همچنین وی افزود: دانشجویان علاقمند به فعالیت های انسان دوستانه هستند و ما در دانشگاه در تعامل با حامی یار برای آموزش و اقدامات خیر خواهانه منعی نداریم و از درخواست موسسه خیریه حامی یار استقبال می کنیم.
در پایان دکتر ذوالفقاری افزود: ما در دانشگاه آماده هرگونه همکاری در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *