نشست صمیمانه با شهردار اراک

نشست صمیمانه هیئت مدیره موسسه خیریه حامی یار با شهردار اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حامی‌یار، صبح دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲، نشست صمیمانه هیئت مدیره موسسه خیریه حامی یار با دکتر علیرضا محمودی شهردار اراک، پیرامون حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در دفتر شهردار برگزار شد.
طی این نشست مهندس حامد صوفی، مدیرعامل حامی‌ یار به تشریح خدمات حمایتی، آموزشی و فعالیت های داوطلبانه و اقدامات ارزشمند خیرین پرداخت و طرفین در خصوص تمامی ابعاد حمایتی از مددجویان به بحث‌ و تبادل نظر‌ پرداختند.
صوفی گفت: در حامی یار با همراهی مسئولین، خیرین و داوطلبین موسسه گام های بلندی برای تامین رفاه مددجویان برداشته ایم و امید داریم تا با استفاده از ظرفیت های شهرداری برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و همچنین حمایت از خیریه ها اقدامات موثری صورت گیرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا شاه حسینی مشاور امور فرهنگی حامی یار افزود: کار خیریه ها کار مردم است و باید با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد، برای مردم و برای مددجویان خیریه تسهیلگری کرد و با ابتکار عمل و برنامه های جدید، امور خیر خواهانه را به عزم و اراده مردم گره بزنیم.
در پایان دکتر محمودی شهردار اراک ضمن خیر مقدم اذعان داشت حامی یار پرونده ی درخشانی داشته و از سال ها پیش در بدو تاسیس خیریه شاهد اقدامات بزرگ آن برای کودکان مبتلا به سرطان استان بوده ام و این موسسه می تواند با استفاده از ظرفیت ها اقدامات نوینی انجام دهد.
شهردار اراک افزود ما در شهرداری آماده هرگونه همکاری در جهت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *