بازدید استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی از اولین تشکل ملی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حامی یار؛ دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، یازدهم فروردین در جریان بازدید از موسسه خیریه حامی‌یار با تاکید بر حمایت از موسسات خیریه استان اظهار کرد: تمام تلاش خود را در جهت تامین زمین پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در شهر اراک خواهیم کرد.
مهندس حامد صوفی، مدیرعامل موسسه خیریه حامی‌یار نیز در این نشست ضمن معرفی اقدامات و فعالیت‌ها‌ی خیریه گفت: در طول یک دهه گذشته خدمات متنوعی در زمینه های درمانی، حمایتی، آموزشی، روانشناسی و تسکینی توسط موسسه ارائه شده است.
صوفی با بیان اینکه موسسه خیریه حامی یار به عنوان اولین تشکل ملی در استان مرکزی ثبت شده است تصریح کرد: احداث پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی کودکان مبتلا به سرطان در اراک به عنوان پروژه‌ای شاخص‌ در غرب کشور و تاسیس فروشگاه و نمایشگاه خیریه به صورت حضوری و آنلاین با هدف ایجاد درآمد پایدار برای خیریه از جمله اهداف ما در سال جاری خواهد بود.
وی ضمن درخواست از استاندار مرکزی جهت کمک در تامین زمین پروژه مجتمع خدماتی و رفاهی افزود: با توجه به اینکه قریب به 250 کودک از خدمات موسسه در جوار بیمارستان استفاده می‌کنند، استقرار و استمرار حضور موسسه در محل فعلی خود بسیار اهمیت دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *