اهدا مدال نایب قهرمانی مسابقات قوی ترین مردان جهان

2024 روسیه – سیبری شو به حامی یار

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حامی یار، علی فاضلی نایب قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان جهان 2024 روسیه – سیبری شو، محسن مسن آبادی پیش‌کسوت قوی‌ترین مردان ایران به همراه تعدادی از ورزشکاران و پهلوانان، سه‌شنبه هشتم خردادماه 1403 در جمع کودکان حامی‌یار حضور یافتند.
علی فاضلی در این دیدار ضمن دعوت تمامی ورزشکاران و قهرمانان ایران برای پیوستن به خانواده حامی‌یار گفت: بنده همواره تلاش کردم که با قهرمانی‌های خود دل مردم را شاد کنم و اهدای مدال خود به حامی‌یار نیز تنها به خاطر شاد کردن دل کودکان بود.
فاضلی افزود: من بعد از آشنایی با حامی یار و قبل از ورود به مسابقات عهد کردم در صورت حصول هر موفقیتی، افتخارات خود را به موسسه خیریه حامی یار اهدا کنم و مدال قهرمانی کمترین اقدام من برای همدلی با کودکان مبتلا به سرطان بوده است.
محسن مسن آبادی نیز با بیان اینکه پیگیر برگزاری مسابقات قوی ترین مردان ایران در اراک هستیم تصریح کرد: در طول برگزاری این مسابقات از کودکان حامی‌یار دعوت می‌کنیم تا در کنار قوی‌ترین مردان ایران حضور یابند.
حامد صوفی، مدیرعامل موسسه خیریه حامی‌یار نیز در این نشست اظهار کرد: مدال قهرمانی جهان علی فاضلی، سرمایه معنوی موسسه حامی‌یار و رنگ و بویی پهلوان مآبانه داشت.
صوفی اضافه کرد: اگر خیرینی علاقه داشته باشند که این مدال را بخرند و دوباره به دیوار افتخارات حامی‌یار اهدا کنند با کمال میل این مدال را به فروش می‌رسانیم.
لازم به ذکر است، علی فاضلی مدال قهرمانی خود در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان را که سه روز پیش از جشن ده سالگی موسسه خیریه حامی‌یار کسب کرده بود، در روز جشن به کودکان حامی‌یار اهدا کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *