نشست هم اندیشی موسسه خیریه حامی یار با حضور دکتر علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حامی یار، پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۲، دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با دعوت موسسه خیریه حامی یار طی نشستی در محل مدرسه بیمارستان حامی یار با اعضای موسسه به بحث و گفتگو پرداختند.
در این نشست، مهندس حامد صوفی مدیرعامل خیریه در خصوص خدمات حمایتی، اقدامات آموزشی و همچنین وضعیت فعلی خیریه به لحاظ تعداد مددجویان، داوطلبین و خیرین توضیحاتی ارائه نمود.
صوفی با بیان اینکه رکن اساسی خیریه، مشارکت مردم است اظهار کرد: ملاک فعالیت در حامی یار شفافیت است و ما مکلف به ارائه عملکرد موسسه به مردم و خیرین ارجمند در قالب اتاق شیشه ای هستیم.
همچنین دکتر علی اکبر کریمی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه حامی یار از کودکان مبتلا به سرطان، از حضور خیرین و مردم خیرخواه تشکر کرد و عنوان داشت: در تمام این سال ها حامی یار با تلاش های پیوسته توانسته نقطه امنی برای کودکان بیمار و خانواده آنها باشد.
در پایان از دکتر علی اکبر کریمی به پاس همراهی و حمایت های ایشان از خیریه، تقدیر و تشکر و به ایشان لوح سفیر حامی یار اهدا گردید.

روابط عمومی
موسسه خیریه حامی یار
حامی کودکان مبتلا به سرطان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *