بازدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک از موسسه خیریه حامی یار

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه حامی یار؛ تیم آلومینیوم اراک همراه با مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم و کادر فنی، دهم اردی‌بهشت ماه 1403 از موسسه خیریه حامی یار بازدید کردند. در جریان این بازدیدبه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تاکید شد.
مهندس حامد صوفی مدیرعامل حامی یار اظهار کرد: از تمام ظرفیت های فرهنگی و ورزشی در جهت ارتقا روحیه مددجویان استقبال خواهیم کرد.
مدیرعامل حامی یار افزود: حامی یار از دیرباز مورد حمایت باشگاه آلومینیوم اراک بوده و این یک اقدام ارزشمند اجتماعی است، که یک تیم با تمام ظرفیت به نشان شکرگزاری به دیدار کودکان حامی یار آمده است.
وی افزود: یک دهه از فعالیت حامی یار می گذرد و در تمام طول این سال های پر فراز و نشیب خدمات حمایتی و آموزشی کاملی برای کودکان مبتلا به سرطان فراهم آورده ایم.
در این نشست حامد صوفی ضمن معرفی اقدامات و فعالیت‌ها‌ی خیریه گفت: مردم مالک، راهبر و حمایت کننده خیریه هستند و اگر حمایت این مردم نباشد مقوله حمایت و تسهیل در مسیر درمان کودکان مبتلا به سرطان دچار اختلال خواهد شد.
صوفی با بیان اینکه موسسه خیریه حامی یار به عنوان اولین تشکل ملی در استان مرکزی ثبت شده است اضافه کرد: در تدوین استراتژی و برنامه راهبردی حامی یار با همراهی مردم و خیرین همیشه همراه، در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات ملی و بین المللی خدمات مطلوب تری برای مددجویان و آحاد جامعه ارائه نماییم.
دکتر محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در این دیدار گفت: حامی یار با برنامه ریزی انجام گرفته و مسیری که در این سال ها طراحی کرده است به یکی از موسسات بزرگ و مطرح در کشور تبدیل شده و در طول این سال ها که از حامی یار شناخت دارم، پیوسته در تلاش بوده تا یک رفتار سازمانی و به روز داشته باشد و امروز شاهد موفقیت های حاصل شده در آن هستیم.
سید مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومنیوم اراک در جریان این بازدید گفت: خوشحالم که چنین موسسه ای برای خدمت دهی به کودکان مبتلا به سرطان در این شهر وجود دارد تا این کودکان در مسیر درمان که راه سختی هم هست تنها نباشند؛ ما هم به همراه تیم آلومینیوم اراک همراه حامی یار هستیم.
سید مجتبی حسینی افزود: من این قول را به کودکان حامی یار می دهم تا در یکی از تمرین ها به طور اختصاصی با بازیکنان تیم تمرین داشته باشند و امیدوارم این همراهی به شادی کودکان کمک کند.
در پایان این بازدید کودکان حامی یار با همراهی حاضرین در این بازدید، عکس یادگاری گرفتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *