نشست هیئت مدیره موسسه خیریه حامی یار با حضور بازرس موسسه و با دعوت از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی برگزار شد

نشست هیئت مدیره موسسه خیریه حامی یار با حضور بازرس موسسه و با دعوت از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی برگزار شد.
در این نشست گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به مددجویان از فروردین ماه سال 1402منتهی به ۳۱ مرداد ماه 1402 همراه با مستندات مالی توسط مهندس حامد صوفی مدیرعامل موسسه به هیئت مدیره و بازرس محترم ارائه و گزارش آن کتبا تقدیم شد.

در این نشست سرکار خانم شهرزاد آذر پیام مسئول مالی و اداری موسسه در خصوص حسابرسی داخلی و حسابرسی مستقل، توسط شرکت های حسابرسی طرف قرارداد و همچنین نظارت ناظر مالیاتی موسسه، توضیحاتی ارائه نمودند.
در این جلسه با اقدام به دعوت از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی بعنوان متولی و مرجع صدور پروانه فعالیت حامی یار، سرکار خانم صالحی به نمایندگی از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در جلسه حضور داشتند.
در پایان این نشست مهندس حامد صوفی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد و خدمات ارائه شده به عموم مردم و خیرین عنوان داشت در حامی یار آماده ارائه هرگونه گزارش شفاهی و کتبی به استانداری بعنوان تنها متولی و مرجع صدور پروانه فعالیت موسسه خیریه حامی یار هستیم.

روابط عمومی
موسسه خیریه حامی یار
حامی کودکان مبتلا به سرطان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *